ថ្ងៃច័ន្ទ ទី០១ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ កំពុងសាកល្បង
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
បែកធ្លាយលោក ម៉ៅ មឿន ប្រធានការិយាល័យភូមិបាលស្រុកបន្ទាយអំពិល យកដីមណ្ឌលសុខភាពតាម៉នសែនជ័យ លក់អស់មួយចំនួនធំ **|** នៅតែបន្តការដឹកឈើជារៀងរាល់ថ្ងៃ **|** កម្លាំងការិយាល័យ នគរបាលប្រឹងបទល្មើសសេដ្ឋកិច្ចខេត្តកណ្ដាល ធ្វើការបង្ក្រាបឡានកែឆ្នៃ១កន្លែង **|** គ្រឿងក្នុងជ្រូក នឹង ក្រចកជើងចំនួនដប់ពីរកេះខូចគុណភាពត្រូវបានទេព្យសត្បង្ក្រាទាន់ពេលវេលា...!!! **|** គ្រាន់តែ មាន់ជុះអាចម៍ដាក់កន្លែងដេក..បង្កកាប់ចាក់គ្នាស្លាប់ យ៉ាងសាហាវ.!! **|** ជនសង្ស័យម្នាក់ត្រូវបានកម្លាំងសមត្ថកិច្ចនគរបាលចាប់ខ្លួនពីបទជួញដូរគ្រឿងញៀនឆ្លងដែនពីប្រទេសថៃចូលមកកាន់កម្ពុជា ដោយរឹបអូសថ្នាំញៀនប្រមាណជាង១៥គីឡូក្រាម នៅរាជធានីភ្នំពេញ **|** កន្លងកងរាជអាវុធហត្ថ ខេត្តចុះបង្ក្រាបបានចំនួន៥នាក់...!!! **|** កន្លងកងរាជអាវុធហត្ថ ខេត្តចុះបង្ក្រាបបានចំនួន៥នាក់...!!! **|** ខេត្តព្រះវិហា៖ព្រៃឡង់ជិតរលាយហើយ ដោយសាឧក្រិដ្ឋកម្មព្រៃឈើ កំពុងតែបំផ្លាញ់...!!! **|** ពាក់ព័ន្ធពលក៏ខ្មែរឆ្លងដែនចំណាក...!!! **|** ខេត្តកណ្ដាល៖ មានករណី ជួញដូរគ្រឿងញៀន...!!! **|** មន្រ្តីគយខេត្តបាត់ដំបង មានលុយទិញឡាលអត់ពន្ធ១គ្រឿង...!!! **|** ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត មានករណីចែកចាយ នឹងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន...!!! **|** កីឡាក៏ជើងឯកជុំទីពីរ នៃព្រឹត្តិការប្រណាងកង់ពិពភលោក នៅកម្ពុជាលើកទី០១ រសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០...!!! **|** ដឹកថាគ្រឿងញៀនបំផ្លាញ់ជីវិតហើយ នៅតែប្រព្រឹត្តទៀត...!!! **|**

ព័ត៌មានសន្តិសុខសង្គម

Wed,18 March 2020 (Time 03:48 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង រស្មីប្រជាជន

បែកធ្លាយលោក ម៉ៅ មឿន ប្រធានការិយាល័យភូមិបាលស្រុកបន្ទាយអំពិល យកដីមណ្ឌលសុខភាពតាម៉នសែនជ័យ លក់អស់មួយចំនួនធំ
បែកធ្លាយលោក ម៉ៅ មឿន ប្រធានការិយាល័យភូមិបាលស្រុកបន្ទាយអំពិល យកដីមណ្ឌលសុខភាពតាម៉នសែនជ័យ លក់អស់មួយចំនួនធំ ខេត្តឧត្ដរមានជ័យ ៖ នៅថ្ងៃទី១៨ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២០នេះ មានសេចក្ដីរាយការណ៍មកថា លោក ម៉ៅ មឿន ប្រធានការ អានបន្ត

Sat,07 March 2020 (Time 04:38 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

នៅតែបន្តការដឹកឈើជារៀងរាល់ថ្ងៃ
រថយន្តសាំយ៉ុងដឹកឈើមួយគ្រឿង លោតឆ័ត្រ ត្រូវបានរងការចាប់ និងដកហូតឈើយកមករក្សាទុក្ខ នៅផ្នែករដ្ឋបាលព្រៃឈើស្រុករវៀង ខណៈពេលរថយន្តនេះជួបគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍បើកបរក្នុងល្បឿនលឿនបែកកង់ក្រោយ រេចង្កូចបុករះពេញព្រៃ! អានបន្ត

Tue,25 February 2020 (Time 10:38 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កម្លាំងការិយាល័យ នគរបាលប្រឹងបទល្មើសសេដ្ឋកិច្ចខេត្តកណ្ដាល ធ្វើការបង្ក្រាបឡានកែឆ្នៃ១កន្លែង
កណ្ដាល ៖ នៅថ្ងៃទី២៤ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២០ នៅចំណុច ភូមិព្រែកប៉ាន ឃុំត្រើយស្លា ស្រុកស្អាង ខេត្តកណ្ដាល។ បង្ក្រាបនេះធ្វើឡើងដោយ កម្លាំងការិយាល័យ នគរបាលប្រឆាំងបទល្មើសសេដ្ឋកិច្ចខេត្តកណ្ដាល បានសហការ ជាមួយកម អានបន្ត

Sat,22 February 2020 (Time 11:40 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

គ្រឿងក្នុងជ្រូក នឹង ក្រចកជើងចំនួនដប់ពីរកេះខូចគុណភាពត្រូវបានទេព្យសត្បង្ក្រាទាន់ពេលវេលា...!!!
បន្ទាយមានជ័យ៖ គ្រឿងក្នុងជ្រូក និង ក្រចកជើង ខូចគុណភាព ចំនួន១២កេះ បំរ៉ុងលួចដឹកនៅពេលយប់ បែបអនាធិបតេយ្យ គ្មានច្បាប់ទំលាប់ តាមរថយន្តក្រុងវីរៈប៊ុនថាំ ដែលបានឃុបឃិតជាមួយក្រុមឈ្មួញខិលខូច លួចបង្កប់ក្នុងរថយន អានបន្ត

Thu,13 February 2020 (Time 03:58 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

គ្រាន់តែ មាន់ជុះអាចម៍ដាក់កន្លែងដេក..បង្កកាប់ចាក់គ្នាស្លាប់ យ៉ាងសាហាវ.!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖ កម្មករសំណង់២នាក់ ដេកសុីរស់នៅជាមួយគ្នាអាមួយចូលដេកគុកអាមួយទៀតស្លាប់ដោយ សារតែ ឈ្លោះគ្នារឿងមាន់ជុះអាចម៍ដាក់កន្លែងដេកនៅវេលម៉ោង ៧យប់ ថ្ងៃទី១២ ខែ កុម្ភះ ឆ្នាំ ២០២០នៅភូមិ អូរ សំព័រ ឃុំអូរស អានបន្ត

Wed,12 February 2020 (Time 10:09 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ជនសង្ស័យម្នាក់ត្រូវបានកម្លាំងសមត្ថកិច្ចនគរបាលចាប់ខ្លួនពីបទជួញដូរគ្រឿងញៀនឆ្លងដែនពីប្រទេសថៃចូលមកកាន់កម្ពុជា ដោយរឹបអូសថ្នាំញៀនប្រមាណជាង១៥គីឡូក្រាម នៅរាជធានីភ្នំពេញ
ភ្នំពេញ៖ កម្លាំងជំនាញនៃមន្ទីរប្រឆាំងបទល្មើសគ្រឿងញៀន (ក១១) នៃអគ្គស្នងការដ្ឋាននគរបាលជាតិ បានបង្រ្កាបករណីជួញដូរគ្រឿងញៀនឆ្លងដែនពីប្រទេសថៃមកកាន់កម្ពុជា ដោយរឹបអូសបានថ្នាំញៀនជាង១៥គីឡូក្រាម ព្រមទាំងឃាត់ខ្ អានបន្ត

Thu,06 February 2020 (Time 08:42 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កន្លងកងរាជអាវុធហត្ថ ខេត្តចុះបង្ក្រាបបានចំនួន៥នាក់...!!!
មេខ្លោងនិងបក្ខពួកចំនួន៥នាក់ ត្រូវសមត្ថកិច្ចខេត្តព្រះវិហារឃាត់ខ្លួននៅពេលធ្វើសកម្មភាពរាវរកនិងគាស់យកវត្ថុបុរាណ​ ! ព្រះវិហារ​៖​ ជនសង្ស័យជាមេខ្លោង និងបក្ខពួកចំនួន៥នាក់ ត្រូវបានមន្ត្រី នៃមន្ទីរវប្បធម៌ និ អានបន្ត

Thu,06 February 2020 (Time 08:39 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កន្លងកងរាជអាវុធហត្ថ ខេត្តចុះបង្ក្រាបបានចំនួន៥នាក់...!!!
មេខ្លោងនិងបក្ខពួកចំនួន៥នាក់ ត្រូវសមត្ថកិច្ចខេត្តព្រះវិហារឃាត់ខ្លួននៅពេលធ្វើសកម្មភាពរាវរកនិងគាស់យកវត្ថុបុរាណ​ ! ព្រះវិហារ​៖​ ជនសង្ស័យជាមេខ្លោង និងបក្ខពួកចំនួន៥នាក់ ត្រូវបានមន្ត្រី នៃមន្ទីរវប្បធម៌ និ អានបន្ត

Mon,03 February 2020 (Time 04:10 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ខេត្តព្រះវិហា៖ព្រៃឡង់ជិតរលាយហើយ ដោយសាឧក្រិដ្ឋកម្មព្រៃឈើ កំពុងតែបំផ្លាញ់...!!!
ខេត្តព្រះវិហារព្រៃឡង់ព្រៃអង្គតែនដែលស្ថិតក្នុងចំណុចអូរឡង់តំបន់4និងតំបន់5ភូមិស្រែវាលឃុំរៀបរយស្រុករវៀងព្រៃឈើ និងរលាយ ហិនហោច ក្រោមកណ្តាប់ដៃ ក្រុមហ៊ុន ធីង៉ា ព្រៃឈើ និងរលាយ ហិនហោច ក្រោមកណ្តាប់ដៃ ក្រុមហ៊ុន អានបន្ត

Sun,02 February 2020 (Time 08:24 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ពាក់ព័ន្ធពលក៏ខ្មែរឆ្លងដែនចំណាក...!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជយ័ ថ្មីៗនេះមានការភ្ញាក់ផ្អើលនិងពលករខ្មែររាប់រយនាក់សំរុកឆ្លងដែនទៅរករកការងារធ្វើក្នុងទឹកដីថៃដូចជា កាប់អំពៅ កសាងសំណង់ ស្ថិតក្នុងភូមិថាភីចណយ ឃុំថាភីចយ៉ៃ ស្រុកអារ៉ាញ់ ខេត្តស្រះកែវទល់មុខភូមិ អានបន្ត

Tue,28 January 2020 (Time 08:42 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ខេត្តកណ្ដាល៖ មានករណី ជួញដូរគ្រឿងញៀន...!!!
ករណីៈ ជួញដូរដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន (ម៉ាទឹកកក) -ពេលវេលាកើតហេតុៈ កើតហេតុថ្ងៃទី២៧ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ វេលាម៉ោង១៣ និង១០នាទី។ -ទីកន្លែងកើតហេតុៈនៅចំណុចផ្លូវលំ នៅភូមិពងទឹក ឃុំដំណាក់អំពិល ស្រុក អង្គស្នួ អានបន្ត

Wed,22 January 2020 (Time 09:03 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

មន្រ្តីគយខេត្តបាត់ដំបង មានលុយទិញឡាលអត់ពន្ធ១គ្រឿង...!!!
មន្រ្តីគយនិងរដ្ឋករសាខាខេត្តបាត់ដំបង ប្រើប្រាស់រថយន្តអត់ពន្ធជិះធ្វើការនិងដើរកំសាន្ត! ខេត្តបាត់ដំបង៖ ឃើញហើយហួសចិត្តនឹងរកពាក្យថ្លែងមិនបានឡើយខណៈមន្រ្តីគយនិងរដ្ឋករសាខាខេត្តបាត់ដំបង កាលពីព្រឹកថ្ងៃទី២១មករ អានបន្ត

Fri,17 January 2020 (Time 10:14 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត មានករណីចែកចាយ នឹងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន...!!!
ស្រុកទឹកឈូ (ខេត្តកំពត) ៖ ថ្ងៃពុធ ០៦រោច ខែបុស្ស ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៥ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ វេលាម៉ោង ១៥:០០ នាទី កម្លាំងជំនាញ បានបង្ក្រាបករណីចែកចាយ និងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន នៅភូមិសំរោង ឃុំជ អានបន្ត

Tue,07 January 2020 (Time 03:22 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កីឡាក៏ជើងឯកជុំទីពីរ នៃព្រឹត្តិការប្រណាងកង់ពិពភលោក នៅកម្ពុជាលើកទី០១ រសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០...!!!
ពិធីប្រគល់ជ័យលាភី និងប្រភេទឯកសណ្ឋាន(Medal and Jersey) ដល់កីឡាករជើងឯកជុំទី២ នៃព្រឹត្តិការណ៍ប្រណាំងកង់ពិភពលោកនៅតំបន់ឆ្នេរសមុទ្រកម្ពុជាលើកទី១ ឆ្នាំ២០២០ នារសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ត្រូវបានធ្វើឡើងនៅវ អានបន្ត

Mon,04 November 2019 (Time 09:53 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ដឹកថាគ្រឿងញៀនបំផ្លាញ់ជីវិតហើយ នៅតែប្រព្រឹត្តទៀត...!!!
ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យជាច្រើននាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីជួញដូរ និងប្រើប្រាស់សារធាតុញៀន នៅកំពង់ចាម (ថ្ងៃទី 04 វិច្ឆិកា 2019 ម៉ោង 8:42 am) កំពង់ចាម: នាថ្ងៃទី០២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតស្រុកសន្ធរ និង ស្រុកជើងព្ អានបន្ត