ថ្ងៃអាទិត្យ ទី២៦ ខែមករា ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ កំពុងសាកល្បង
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
មន្រ្តីគយខេត្តបាត់ដំបង មានលុយទិញឡាលអត់ពន្ធ១គ្រឿង...!!! **|** ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត មានករណីចែកចាយ នឹងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន...!!! **|** កីឡាក៏ជើងឯកជុំទីពីរ នៃព្រឹត្តិការប្រណាងកង់ពិពភលោក នៅកម្ពុជាលើកទី០១ រសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០...!!! **|** ដឹកថាគ្រឿងញៀនបំផ្លាញ់ជីវិតហើយ នៅតែប្រព្រឹត្តទៀត...!!! **|** ជាការពិតណាស់ ល្បែងសុីសង់នៅតែបន្ត កាន់តែច្រើនទៅៗៗ ពុំដែលឃើញសមត្ថកិច្ចចុះបង្ក្រាប់...!!!..៕ **|** លោក សំ សុវណ្ណារិទ្ធ ប្រធាន សាខាគយ ខេត្តប៉ៃលិន និង ទីប៊ុន ឡង់ មេគយច្រកទ្វាអន្ដរជាតិ ព្រំ កំពុងសប្បាយចិត្ត ប្រមូល លុយ តាមរបៀប ពុករលួយ...!!!...???...៕៕៕ **|** គួស្នេហ៍បបួលគ្នាលេបថ្នាំ ស្លាប់ខាងស្រី រីឯខាងប្រុសត្រុវបានព្យាបាលនៅមន្ទីពេទ្យ...!!! **|** ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!! **|** ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!! **|** ពិតជាអស់ចារមែន បុរស់ម្នាក់ប្រើថ្នាំជំនួយរហូតដល់ស្លាប់...!!! **|** លោក អ៊ុក ខេមា មានទូរនាទី ជាចៅសង្កាត់ទួលសង្កែ២ទាំងលោក កែវចន្ថាមេប៉ុសិ៍ទួលសង្កែ២ រួមគំនិត ជាមួយល្បែងសុីសង ស្ថិតនៅផ្ទះលេខ៨២Jផ្លូវលេខ៣៥៥ ក្រុម៩ ភូមិអង្គាបុស សង្កាត់ទួលសង្កែ២ ខ័ណ្ឌឬស្សកែវ រាជធានីភ្នំពេញ..!!! **|** តើអ្នកសារព័ត៌មានពីររូប ខុសអ្វី គ្រាន់តើចុះកយព័ត៌មាន យកមកចាក់ផ្សាយ ក៏ខុសដែរម៉ែនទេ ...!!!..??? **|** កាសុីណូមួយកន្លែង ស្ថិតនៅខេត្តមណ្ឌលគីរី មានច្បាបដែរឬទេ បានបើអោយខ្មែរចូលលេង យ៉ាងធនាថិបតេយ្យ តើលោក ស្នងការខេត្ត នឹង លោក ភិបាលខេត្ត តើលោក យកចិត្តទុកដាក់ប្រជាលពរដ្ឋដែលរស់នៅទីនោះទេ...!!! **|** ឃាតកម្មកាប់ចាក់សម្លាប់ សាហាវណាស់ នៅហាងផឹកសុី ក្រុងតាខ្មៅ ...!!! **|** លោក អធិការ ខ័ណ្ឌចំការមន បើកអោយទូបាញ់ត្រី មួយកន្លែងស្ថិតនៅភូមិប្រាំ សង្កាត់ទំនប់ទឹក ខ័ណ្ឌចំការមន រាជធានីភ្នំពេញ...!!! **|**

ព័ត៌មានសន្តិសុខសង្គម

Wed,22 January 2020 (Time 09:03 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

មន្រ្តីគយខេត្តបាត់ដំបង មានលុយទិញឡាលអត់ពន្ធ១គ្រឿង...!!!
មន្រ្តីគយនិងរដ្ឋករសាខាខេត្តបាត់ដំបង ប្រើប្រាស់រថយន្តអត់ពន្ធជិះធ្វើការនិងដើរកំសាន្ត! ខេត្តបាត់ដំបង៖ ឃើញហើយហួសចិត្តនឹងរកពាក្យថ្លែងមិនបានឡើយខណៈមន្រ្តីគយនិងរដ្ឋករសាខាខេត្តបាត់ដំបង កាលពីព្រឹកថ្ងៃទី២១មករ អានបន្ត

Fri,17 January 2020 (Time 10:14 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត មានករណីចែកចាយ នឹងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន...!!!
ស្រុកទឹកឈូ (ខេត្តកំពត) ៖ ថ្ងៃពុធ ០៦រោច ខែបុស្ស ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី ១៥ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២០ វេលាម៉ោង ១៥:០០ នាទី កម្លាំងជំនាញ បានបង្ក្រាបករណីចែកចាយ និងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន នៅភូមិសំរោង ឃុំជ អានបន្ត

Tue,07 January 2020 (Time 03:22 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កីឡាក៏ជើងឯកជុំទីពីរ នៃព្រឹត្តិការប្រណាងកង់ពិពភលោក នៅកម្ពុជាលើកទី០១ រសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០...!!!
ពិធីប្រគល់ជ័យលាភី និងប្រភេទឯកសណ្ឋាន(Medal and Jersey) ដល់កីឡាករជើងឯកជុំទី២ នៃព្រឹត្តិការណ៍ប្រណាំងកង់ពិភពលោកនៅតំបន់ឆ្នេរសមុទ្រកម្ពុជាលើកទី១ ឆ្នាំ២០២០ នារសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ត្រូវបានធ្វើឡើងនៅវ អានបន្ត

Mon,04 November 2019 (Time 09:53 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ដឹកថាគ្រឿងញៀនបំផ្លាញ់ជីវិតហើយ នៅតែប្រព្រឹត្តទៀត...!!!
ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យជាច្រើននាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីជួញដូរ និងប្រើប្រាស់សារធាតុញៀន នៅកំពង់ចាម (ថ្ងៃទី 04 វិច្ឆិកា 2019 ម៉ោង 8:42 am) កំពង់ចាម: នាថ្ងៃទី០២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតស្រុកសន្ធរ និង ស្រុកជើងព្ អានបន្ត

Sat,26 October 2019 (Time 10:47 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ជាការពិតណាស់ ល្បែងសុីសង់នៅតែបន្ត កាន់តែច្រើនទៅៗៗ ពុំដែលឃើញសមត្ថកិច្ចចុះបង្ក្រាប់...!!!..៕
ភ្នំពេញ ៖ ថ្ងៃទី២៦ ខែតុលា ឆ្នាំ២០១៩ ទីតាំងហ្គេមបាញ់ត្រីមួយកន្លែង កំពុងបើកលេងយ៉ាងរំភើយ ដោយគ្មានការបង្ក្រាបពីសំណាក់មន្ត្រីនគរបាល ស្ទឹងមានជ័យទី២ ពាក់ព័ន្ធនោះឡើយ ពិសេសនោះគឺបើកដំណើរការអស់រាប់ឆ្នាំទៅហើយ ខណះ អានបន្ត

Tue,03 September 2019 (Time 08:57 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

គួស្នេហ៍បបួលគ្នាលេបថ្នាំ ស្លាប់ខាងស្រី រីឯខាងប្រុសត្រុវបានព្យាបាលនៅមន្ទីពេទ្យ...!!!
ស្នេហាស្មោះស្ម័គ្រ ! ស្ដ្រីមានប្ដី! និងបុរសមានប្រពន្ធ! នាំគ្នាលេបថ្នាំសម្លាប់ខ្លួនក្នុងផ្ទះសំណាក់ តែស្លាប់ខាងស្រី របួសខាងប្រុស នៅកណ្តាល (ថ្ងៃទី 01 September 2019 ម៉ោង 4:05 pm) (​កណ្តាល)៖ ហេតុការណ៍ អានបន្ត

Sun,21 July 2019 (Time 09:20 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

តើអ្នកសារព័ត៌មានពីររូប ខុសអ្វី គ្រាន់តើចុះកយព័ត៌មាន យកមកចាក់ផ្សាយ ក៏ខុសដែរម៉ែនទេ ...!!!..???
ចិនទិញមន្ត្រីខ្មែរម៉ែនអី ? អ្នកកាសែត២រូប គ្រាន់តែទៅយកព័ត៌មានផ្សាយសោះបែរជាត្រូវកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តព្រះសីហនុ ចាប់ខ្លួន តើត្រូវទេ ? មានអាថ៌កំបាំងអ្វីនៅពីក្រោយរឿងក្រុមហ៊ុនចិន ដាក់កុងត្រូលបិទផ្លូវមួយនេ អានបន្ត

Thu,04 July 2019 (Time 10:10 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ឃាតកម្មកាប់ចាក់សម្លាប់ សាហាវណាស់ នៅហាងផឹកសុី ក្រុងតាខ្មៅ ...!!!
ក្រុងតាខ្មៅមានអំពើបាញ់បោះ កាប់ចាក់ គឺកើតចេញពីហាងផឹកស៊ីឬខារ៉ាអូខេ ខេត្តកណ្តាល ៖ ហាងសុីផឹក ខារ៉ាអូខេជា ច្រើននៅក្រុងតាខ្មៅដែលអាជ្ញាធរមិនបានយកចិត្តទុកដាក់បានក្លាយទៅជាកន្លែងជនឆ្លៀតឱកាសយកទៅធ្វើជាកន្លែង ស អានបន្ត

Tue,02 July 2019 (Time 03:34 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

មានការភ្ញាក់ផ្អើល ពីរសង្គម ...!!!៕
ភ្នំពេញ ៖ មានការភ្ញាក់ផ្អើលខ្លាំង បន្ទាប់ពីមានការស៊ែរចែករំលែកនូវដំណឹងដ៏រសើបមកថា តារាសម្តែងស្រីកញ្ញា ពេជ្រ ចរណៃ ត្រូវបានជនមិនស្គាល់មុខបង្កហិង្សាបណ្ដាលឲ្យមានស្នាមរបួសធ្ងន់រហូតដល់ស្លាប់បាត់បង់ជីវិត រួច អានបន្ត