ថ្ងៃអាទិត្យ ទី២៦ ខែមករា ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ កំពុងសាកល្បង
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
មន្រ្តីគយខេត្តបាត់ដំបង មានលុយទិញឡាលអត់ពន្ធ១គ្រឿង...!!! **|** ស្រុកឈូក ខេត្តកំពត មានករណីចែកចាយ នឹងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន...!!! **|** កីឡាក៏ជើងឯកជុំទីពីរ នៃព្រឹត្តិការប្រណាងកង់ពិពភលោក នៅកម្ពុជាលើកទី០១ រសៀលថ្ងៃទី០៥ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០...!!! **|** ដឹកថាគ្រឿងញៀនបំផ្លាញ់ជីវិតហើយ នៅតែប្រព្រឹត្តទៀត...!!! **|** ជាការពិតណាស់ ល្បែងសុីសង់នៅតែបន្ត កាន់តែច្រើនទៅៗៗ ពុំដែលឃើញសមត្ថកិច្ចចុះបង្ក្រាប់...!!!..៕ **|** លោក សំ សុវណ្ណារិទ្ធ ប្រធាន សាខាគយ ខេត្តប៉ៃលិន និង ទីប៊ុន ឡង់ មេគយច្រកទ្វាអន្ដរជាតិ ព្រំ កំពុងសប្បាយចិត្ត ប្រមូល លុយ តាមរបៀប ពុករលួយ...!!!...???...៕៕៕ **|** គួស្នេហ៍បបួលគ្នាលេបថ្នាំ ស្លាប់ខាងស្រី រីឯខាងប្រុសត្រុវបានព្យាបាលនៅមន្ទីពេទ្យ...!!! **|** ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!! **|** ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!! **|** ពិតជាអស់ចារមែន បុរស់ម្នាក់ប្រើថ្នាំជំនួយរហូតដល់ស្លាប់...!!! **|** លោក អ៊ុក ខេមា មានទូរនាទី ជាចៅសង្កាត់ទួលសង្កែ២ទាំងលោក កែវចន្ថាមេប៉ុសិ៍ទួលសង្កែ២ រួមគំនិត ជាមួយល្បែងសុីសង ស្ថិតនៅផ្ទះលេខ៨២Jផ្លូវលេខ៣៥៥ ក្រុម៩ ភូមិអង្គាបុស សង្កាត់ទួលសង្កែ២ ខ័ណ្ឌឬស្សកែវ រាជធានីភ្នំពេញ..!!! **|** តើអ្នកសារព័ត៌មានពីររូប ខុសអ្វី គ្រាន់តើចុះកយព័ត៌មាន យកមកចាក់ផ្សាយ ក៏ខុសដែរម៉ែនទេ ...!!!..??? **|** កាសុីណូមួយកន្លែង ស្ថិតនៅខេត្តមណ្ឌលគីរី មានច្បាបដែរឬទេ បានបើអោយខ្មែរចូលលេង យ៉ាងធនាថិបតេយ្យ តើលោក ស្នងការខេត្ត នឹង លោក ភិបាលខេត្ត តើលោក យកចិត្តទុកដាក់ប្រជាលពរដ្ឋដែលរស់នៅទីនោះទេ...!!! **|** ឃាតកម្មកាប់ចាក់សម្លាប់ សាហាវណាស់ នៅហាងផឹកសុី ក្រុងតាខ្មៅ ...!!! **|** លោក អធិការ ខ័ណ្ឌចំការមន បើកអោយទូបាញ់ត្រី មួយកន្លែងស្ថិតនៅភូមិប្រាំ សង្កាត់ទំនប់ទឹក ខ័ណ្ឌចំការមន រាជធានីភ្នំពេញ...!!! **|**

ព័ត៌មានស៊ើបអង្កេត

Tue,24 September 2019 (Time 09:26 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

លោក សំ សុវណ្ណារិទ្ធ ប្រធាន សាខាគយ ខេត្តប៉ៃលិន និង ទីប៊ុន ឡង់ មេគយច្រកទ្វាអន្ដរជាតិ ព្រំ កំពុងសប្បាយចិត្ត ប្រមូល លុយ តាមរបៀប ពុករលួយ...!!!...???...៕៕៕
តាមប្រភពពីរ មន្ត្រី គយ ក្នុង ខេត្ត ប៉ៃលិន មួយចំនួន បាន បង្ហើប ឲ្យ ដឹងថា លោក សំ សុវណ្ណារិទ្ធ ប្រធាន សាខាគយ ខេត្ត ប៉ៃលិន និង លោក ទី ប៊ុន ឡង់ មេ គយ ច្រកទ្វារ អន្តរជាតិ ព្រំ កំពុង សប្បាយ ប្រមូល លុយ ត អានបន្ត

Sun,04 August 2019 (Time 09:26 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!!
ទីតាំងផ្ទះបើកល្បែងហ្គេមបាញ់ត្រីខុសច្បាប់នៅផ្លូវលេខ.៥ វថីអង្គរ សង្កាត់ផ្សារកណ្ដាល.ទី.១. ខណ្ឌដូនពេញ.រាជធានីភ្នំពេញមាន ពីកន្លែង នៅ ខាងជើងផ្សារកណ្ដាល. អាជ្ញាធាមានសមត្ថកិច្ចអត់មានចំណាត់ការបង្រ្កាបទាល់តែសោ អានបន្ត

Sun,04 August 2019 (Time 09:22 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ល្បែងសុីសងជាច្រើនកន្លែង ស្ថិតនៅខ័ណ្ឌដូនពេញ...!!!
ទីតាំងផ្ទះបើកល្បែងហ្គេមបាញ់ត្រីខុសច្បាប់នៅផ្លូវលេខ.៥ វថីអង្គរ សង្កាត់ផ្សារកណ្ដាល.ទី.១. ខណ្ឌដូនពេញ.រាជធានីភ្នំពេញមាន ពីកន្លែង នៅ ខាងជើងផ្សារកណ្ដាល. អាជ្ញាធាមានសមត្ថកិច្ចអត់មានចំណាត់ការបង្រ្កាបទាល់តែសោ អានបន្ត

Sun,21 July 2019 (Time 11:07 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

លោក អ៊ុក ខេមា មានទូរនាទី ជាចៅសង្កាត់ទួលសង្កែ២ទាំងលោក កែវចន្ថាមេប៉ុសិ៍ទួលសង្កែ២ រួមគំនិត ជាមួយល្បែងសុីសង ស្ថិតនៅផ្ទះលេខ៨២Jផ្លូវលេខ៣៥៥ ក្រុម៩ ភូមិអង្គាបុស សង្កាត់ទួលសង្កែ២ ខ័ណ្ឌឬស្សកែវ រាជធានីភ្នំពេញ..!!!
​ល្បី​ថា លោក អ៊ុក ខេ​មា ចៅសង្កាត់​ទួល​សង្កែ​២ និង​លោក កែវ ចន្ថា មេ​ប៉ុស្តិ៍​ទួល​សង្កែ​២ កំពុង​លាក់បាំង​ទីតាំង​សំបុក​បន​ល្បែងភ្នាល់ ចាក់បាល់​ស៊ីសង​តាម​ប្រព័ន្ធ​អ៊ិន​ធើ​ណេ​ត ដោយ​យក​លេស​លួច​បង្កប់​លេង​ជ្ អានបន្ត

Mon,08 July 2019 (Time 12:50 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

កាសុីណូមួយកន្លែង ស្ថិតនៅខេត្តមណ្ឌលគីរី មានច្បាបដែរឬទេ បានបើអោយខ្មែរចូលលេង យ៉ាងធនាថិបតេយ្យ តើលោក ស្នងការខេត្ត នឹង លោក ភិបាលខេត្ត តើលោក យកចិត្តទុកដាក់ប្រជាលពរដ្ឋដែលរស់នៅទីនោះទេ...!!!
ពលរដ្ឋបន្តថា ថ្វីត្បិតតែកាស៊ីណូដំណើការថ្មីៗមែន ប៉ុន្តែសង្កេតឃើញមានអតិថិជន ជាពិសេសពលរដ្ធខ្មែរ និង ជនជាតិដើមភាគតិចភ្នងនាំគ្នាចេញចូលអត់ដាច់ជារៀងរាល់ថ្ងៃ ដូចហែរកឋិនអញ្ចឹង ល្បែងដែលជ្រោកក្រោមស្លា កាសុីណូនៅ​ អានបន្ត

Wed,03 July 2019 (Time 08:09 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

លោក អធិការ ខ័ណ្ឌចំការមន បើកអោយទូបាញ់ត្រី មួយកន្លែងស្ថិតនៅភូមិប្រាំ សង្កាត់ទំនប់ទឹក ខ័ណ្ឌចំការមន រាជធានីភ្នំពេញ...!!!
ទីតាំងផ្ទះបើកល្បែងហ្គេមបាញ់ត្រីខុសច្បាប់នៅភូមិប្រាំ សង្កាត់ទំនប់ទឹក ខណ្ឌចំការមន អាជ្ញាធាមានសមត្ថកិច្ចអត់មានចំណាត់ការបង្រ្កាបទាល់តែសោះម៉ង ភ្នំពេញ ៖ មានទីតាំងផ្ទះបើកល្បែងសុីសងហ្គេមបាញ់ត្រីខុសច្បាប់ម អានបន្ត

Thu,13 June 2019 (Time 02:46 PM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

តើK38 មេឆ្នោតដ៏ធំល្បីថា ខ្លាំងមិនដែលមានមន្រ្តីណាហានបង្ក្រាបឡោយ...!!!.?
ភ្នំពេញ កន្ទុយលេខវៀតណាមយីហោK38កំពុងប៉ាវផ្តាច់មុខអាជ្ញាធរខណ្ឌឬស្សីកែវនិងលោកគល់យីអធិការខណ្ឌរក្សាភាពស្ងៀមស្ញាត់ ភ្នំពេញ៖ ទីតាំងកត់ឆ្នោតកន្ទុយលេខវៀតណាមរីកដូចផ្សិតរាប់សិបកន្លែងដែលមានដាក់កត់ឆ្នោតខ្មែរន អានបន្ត

Mon,10 June 2019 (Time 08:26 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

អស់លោកមន្រ្តីអើយ ព្រៃឈើជិតរលាយអស់ហើយ ...!
មណ្ឌលគិរី៖ សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា! កាលពីពេលកន្លងទៅធ្លាប់ដាក់បញ្ជារឲ្យអាជ្ញាធរតាមបណ្ដារាជធានី-ខេត្តទាំងអស់ បង្ក្រាបបទល្មើសព្រៃឈើឲ្យខានតែបាន។ តែផ្ទុយទៅវិញ លោក ស្វាយ អានបន្ត

Sat,08 June 2019 (Time 07:28 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

បទល្មើសព្រៃឈើនៅតែបន្តការដឹកជញ្ជួនពីរ កម្ពុជា ទៅវៀតណាម តើមន្ត្រីនគបាល គ្របជាន់ថ្នាក់ មានភ្នែកមើលដែរឫទេ ...៕
មណ្ឌលគិរី៖ សម្ដេចតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា! កាលពីពេលកន្លងទៅធ្លាប់ដាក់បញ្ជារឲ្យអាជ្ញាធរតាមបណ្ដារាជធានី-ខេត្តទាំងអស់ បង្ក្រាបបទល្មើសព្រៃឈើឲ្យខានតែបាន។ តែផ្ទុយទៅវិញ លោក ស្វាយ អានបន្ត

Wed,29 May 2019 (Time 11:07 AM)
ដោយ ៖ ចាងហ្វាង ការផ្សាយ

ហ្គេមបាញ់ត្រី ខុះច្បាប់មួយកន្លែល ស្ថិតនៅក្នុងភូមិលូ សង្កាត់ស្វយប៉ាក ខ័ណ្ឌឫស្សីកែវ រាជធានី ភ្នំពេញ តើលោកមន្ត្រីមានភ្នែកមើលទេ វិធានការបង្ក្រាបដែរឫទេទៅលើល្បែងសុីសង់ទាំងនេះ...!!!
ខ្លាំងមែន​!! ម្ចាស់ទីតាំងហ្គេមប៉ាញ់ត្រីភូមិលូសង្កាត់​ស្វាយប៉ាក​និយាយអួតថា​ អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចខណ្ឌឫស្សីកែវមិនហ៊ានចាប់ហ្គេមរបស់គេ​នោះទេ​ ភ្នំពេញ៖​ ទីតាំងល្បែងសុីសងខុសច្បាប់ហ្គេមបាញ់ត្រីនៅភូមិលូ​ អានបន្ត